دکتر یاشا سازمند مدیر عامل شرکت آکام آتا و کارمند اسبق شرکت گوگل در سال 2014 در مالزی

شرکت آکام آتا  AKAM ATA Company یک مرکز مشاوره کارآفرین، به عنوان یک مرکز مشاوره کسب و کار و مدیریت، تحت نظر نهاد نظارتی شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران فعالیت می نماید. شرکت آکام آتا عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور ایران در گیلان و رشت است. شرکت آکام آتا، که یک شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات است، توسط دکتر یاشا سازمند در سال ۱۳۹۸ تأسیس شده است. دکتر یاشا سازمند دارای دکترای مدیریت کسب و کار از دانشگاه تهران و کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار (فوق لیسانس دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم ایران نه MBA های شش ماهه گواهینامه که از لحاظ مدرکی ارزش علمی اکادمیک ندارند) از کشور مالزی می‌باشد و همچنین دارای مدرک مهندسی مکانیک در طراحی جامدات است. وی تجربه‌های متعدد در موقعیت‌های اجرایی و مدیریتی در بخش خصوصی در ۱۲ شرکت و کسب و کار را در داخل و خارج ایران دارد.

دکتر یاشا سازمند اظهار می‌دهد که شرکت آکام آتا به عنوان یک شرکت مشاوره کسب و کار و مدیریت، فراتر از مجرد طراحی و بهینه‌سازی سایت‌ها و بهبود سئو فعالیت می‌کند. آنها به افراد کمک می‌کنند تا به عنوان کارآفرینان شروع به کار کنند و در مدیریت و رهبری کسب و کار خود موفق شوند. شرکت آکام آتا تضمین می‌کند که شما می‌توانید کلیه امور بیزینسی خود را به آنها بسپارید، زیرا هم نیروی اجرایی قوی دارند و هم مشاوران متخصصی که به شما راهنمایی می‌کنند. دکتر یاشا سازمند کارمند سابق شرکت های گوگل، مخابرات سنگاپور، نت اپ انگلستان، برندت اینترنشنال، سل بای تل گروپ بوده است. 

خدمات شرکت آکام آتا در حوزه مشاوره کسب و کار، بازاریابی و فروش و مشاوره دیجیتال مارکتیگ شامل: 

دکتر یاشا سازمند، دکترای مدیریت کسب و کار از دانشگاه تهران دارای 11 مقاله علمی منتشر شده در ژورنال های معتبر جهانی می باشد و گوگل اسکالر ایشان اچ ایندکس 7 را نشان می دهد. مقالات ایشان توسط اساتید دانشگاه های امریکا و کانادا و اروپا استناد شده و تدریس می شود. دکتر یاشا سازمند را بسیاری از رسانه های فارسی زبان به عنوان بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ ایران معرفی کرده اند. دکتر یاشا سازمند (نام کامل یاشا سازمند اسفرنجان متولد بندرانزلی در سال 1362 می باشد). مقالات علمی منتشر شده دکتر یاشا سازمند از بسیاری از اعضای هیات علمی دانشگاه های دنیا بیشتر و با کیفیت تر بوده و گواه آن 233 استناد علمی به مقالات ایشان طی 12 سال اخیر از سال 1390 الی 1402 می باشد. دکتر یاشا سازمند PhD   نخوانده است ولیکن از بسیاری دانشگاه های دنیا بورس تحصیلی گرفته است. دکتر یاشا سازمند دکترای مدیریت کسب و کار DBA دارد که در دنیا به عنوان مدرک علمی و کاربردی در بازار و صنایع محسوب می شود. 

مشاور دیجیتال مارکتینگ در دنیای تکنولوژی و فناوری امروز 

یاشا سازمند یکی از بهترین مشاوران دیجیتال مارکتینگ ایران می گوید. کسب و کاری که در فضای آنلاین و دیجیتال حضور ندارد بزودی در واقعیت و بصورت حضوری هم حضور نخواد داشت و از صحنه کسب و کار های دنیا حذف می شود. اگر کسب و کار شما مشاور دیجیتال مارکتینگ ندارد بهتر است هزینه اضافه برای سایر نیرو ها هم نکنید زیرا با وجود هزینه های ارزان اینترنت و دیجیتال کردن کسب و کار های قدیمی، فرسوده، حجره ای و سنتی نیاز الزامی و امری ضروری برای بقای کسب و کار شما و جلوگیری از ورشکستگی است. اگر فروش آنلاین ندارید اگر در شبکه های اجتماعی حضور ندارید اگر وبسایت ندارید و وبسایت شما در بالای صفحه اول و یا صفحه اول گوگل نیست بزودی ورشکست می شوید و رقبای تازه نفس و بروز و مدرن با علم و دانش و تکنولوژی جای شما را خواهند گرفت. 

مشاور دیجیتال مارکتینگ کیست؟ 

مشاور دیجیتال مارکتینگ، فرد یا سازمانی است که مشاوره بازاریابی اینترنتی می دهد و همچنین برنامه ها و تحقیقات استراتژی بازاریابی اینترنتی یک شرکت را انجام می دهد. به عنوان یک مشاور، هدف اصلی او به حداکثر رساندن میزان پیشبرد و پیشرفت شما است به نحوی که منجر به رشد و درآمد بیشتر برای تجارت شما شود. حال ممکن است کسب و کار شما آنلاین نباشد و مشاور دیجیتال مارکتینگ به معرفی شما و بیشتر دیده شدن شما و در نهایت خلق برند شما در فضای مجازی کمک کند. مشاور دیجیتال مارکتینگ می تواند به برندینگ دیجیتال یا همان خلق برند اینترنتی شما کمک نماید. و یا اینکه ممکن است کسب و کار شما کلا مجازی و آنلاین باشد مانند یک فروشگاه اینترنتی، که در این صورت مشاور دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند که بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ باعث فروش بیشتر شما هم بشود. مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیز عاملی است که شما را با بازاریابی آنلاین آشنا می کند. ما امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که افراد بیشماری با ایده های مختلف جذب کار شده اند. یکی از این مجموعه های فعال دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین می باشد که در آن مشاور دیجیتال مارکتینگ با انواع تبلیغات محصولات، خدمات در فضای اینترنت، استفاده از رسانه های دیجیتال در فضای مجازی فعالیت می کنند. در واقع افراد می توانند با استفاده از این روش شیوه های علمی را به کار بگیرند تا بتوانند به توسعه کسب و کار بپردازند. 

دیجیتال مارکتینگ نباشد ورشکست می شود مخصوصا اگر در حوزه بین الملل کار می کنید و نیاز به بازاریابی بین الملل دارید.  دکتر یاشا سازمند

قیمت طراحی سایت ارزان ، با امکانات کامل ، اختصاصی و با ظاهر کاملا دلخواه

قیمت طراحی سایت با وردپرس ارزان و عوامل موثر بر آن

قیمت طراحی وبسایت بسته به موارد زیر است:

  1. نوع دامنه ( .ir – .com – .net – .info – .org – .co – .me و غیره )
  2. نوع هاست (هاست ایرانی، هاست خارجی) (اشتراکی، اختصاصی، ابری، لینوکس، ویندوز،هاست دانلود و غیره)
  3. نوع و مدت زمان پشتیبانی فنی وبسایت (به اصطلاح عامیانه تعمیر و نگهداری و بکاپ گیری و بروز رسانی)
  4. نوع زبان کدنویسی، برنامه نویسی اختصاصی و یا قالب و پوسته آماده
  5. نوع سیستم مدیریت محتوا CMS
  6. تولید محتوا و ادمین وبسایت
  7. آموزش کار با وبسایت
  8. هزینه ماهیانه برای بهینه سازی، پشتیبانی فنی، سئو، ادمین و تولید محتوا
  9. رابط کاربری و تجربه کاربر UI/UX
  10. ظاهر کاملا دلخواه و گرافیک کار

هزینه طراحی سایت با وردپرس: بررسی عوامل و ارائه تعرفه

انتخاب سیستم مدیریت محتوای مناسب، اولین قدم در راه اندازی وب سایت است. وردپرس به عنوان یکی از محبوب ترین CMS ها، به دلیل انعطاف پذیری، سادگی و بهینه سازی قوی برای سئو، مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. در این مقاله به بررسی عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت با وردپرس و ارائه تعرفه آن می پردازیم.

فاکتورهای موثر بر قیمت:

  • نوع سایت: هزینه طراحی سایت های مختلف مانند وبلاگ، شرکتی، فروشگاهی و… با توجه به پیچیدگی و امکانات مورد نیاز، متفاوت خواهد بود.
  • طراحی قالب: استفاده از قالب های آماده یا طراحی اختصاصی قالب، بر قیمت نهایی تاثیر گذار است.
  • امکانات و افزونه ها: تعداد و نوع افزونه های مورد نیاز برای پیاده سازی امکانات دلخواه شما، در قیمت نهایی لحاظ می شود.
  • پشتیبانی و نگهداری: هزینه پشتیبانی و نگهداری سایت پس از راه اندازی، به صورت توافقی بین طراح و کارفرما تعیین می شود.

نکاتی در خصوص قیمت:

  • قیمت های ذکر شده حدودی هستند و ممکن است با توجه به شرایط و نیازهای شما، متغیر باشند.
  • برای دریافت قیمت دقیق، می توانید با طراحان وب سایت شرکت آکام آتا مشورت کرده و از آنها استعلام بگیرید.
  • کیفیت طراحی و کدنویسی سایت، در قیمت نهایی آن تاثیر بسزایی دارد.

مزایای استفاده از وردپرس:

  • هزینه مناسب: در مقایسه با سایر روش های طراحی سایت، وردپرس به عنوان یک راه حل مقرون به صرفه شناخته می شود.
  • قابلیت توسعه: وردپرس به دلیل انعطاف پذیری بالا، قابلیت توسعه و ارتقا در آینده را دارد.
  • سادگی استفاده: کار با وردپرس آسان است و نیاز به دانش فنی پیچیده ندارد.
  • امنیت بالا: وردپرس با استفاده از افزونه های امنیتی، می تواند از وب سایت شما در برابر حملات سایبری محافظت کند.

وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند و مقرون به صرفه، انتخابی مناسب برای طراحی انواع وب سایت ها است. با توجه به عوامل مختلفی که بر قیمت طراحی سایت با وردپرس تاثیر می گذارند، می توانید با مشورت با طراحان وب، قیمت دقیق و متناسب با نیازهای خود را دریافت کنید.

خدمات شرکت آکام آتا در حوزه طراحی سایت و سئو شامل موارد زیر می شود. 

بررسی وظایف بهترین مشاور تبلیغاتی در تهران  و سایر نقاط کشور 

  • مشاور تبلیغاتی می تواند بهترین خدمات مشاور تبلیغاتی در تهران در حوزه ی تبلیغات را به مدیران و سازمان ها بدهد.
  • بررسی فعالیت های سازمانی و تبلیغاتی شما را می تواند به خوبی انجام دهد.
  • برای ارتباط گرفتن بهتر با مشتریانتان می تواند برنامه ریزی فوق العاده مناسبی داشته باشد.
  • در صورت تمایل شما می تواند فعالیت های تبلیغاتی شما را سازمان دهی کند و یا از طریق فعالیت های تحقیقاتی بهبود ببخشد.
  • می تواند برنامه ریزی بسیار مناسبی با اهداف آینده ی کارفرمایان محترم انجام دهد.
  • تحلیل کارهای تبلیغاتی رقبا را می تواند به بهترین شکل ممکن صورت دهد و گزارشی از این تحلیل ها به کارفرمایان و مدیران سازمان ها بدهد.
  • می تواند تمامی فعالیت های رقابتی و بازاریابی شما را مدیریت کند و هزینه های شما را در جای مناسب و در زمان مناسب و به مقدار مناسب به کار گیرد.
  • آگاه سازی به موقع و آموزش صحیح فروشندگان سازمان و یا شرکت شما برای رسیدن به اهداف مد نظرتان
  • می تواند هماهنگی های مورد نیاز شما را با قسمت بازرگانی شرکت و یا سازمان شما ارتقا دهد.
  • همچنین در مطلب بهترین مشاور تبلیغاتی در تهران جالب است که بدانید مشاور تبلیغاتی حتی می تواند برنامه و دستور العملی اجرایی و کاملا سازگار با افراد مصرف کننده و افراد فروشنده ی شرکت شما تهیه نماید.

گاها از خود می پرسید از بیکاری خسته شدم چیکار کنم ؟ مسلما شما می توانید کسب و کار خودتان را داشته باشید پول در بیارید. نیازی به کارمندی نیست اگر تمایلی به کارمندی ندارید مهارت و حرفه ای یاد بگیرید و کسب و کار خود را راه اندازی نمایید ما به شما در مشاوره استارتاپ برای راه اندازی کسب و کارهای جدید کمک می کنیم. شما می توانید در خانه با راحت ترین روش ها پول دربیاورید و ما پول درآوردن در خانه با ساده ترین روش ها را با ارائه خدمات مشاوره می آموزیم.  

یک مشاور تبلیغات و برندینگ چه وظایفی دارد

یک مشاور تبلیغات و برندینگ ، متناسب با طرح و روند کار مورد درخواست مشتری، یکسری وظایف کوچک و بزرگ بر عهده خواهد داشت که میتواند تمام آنها را به تنهایی انجام داده یا با همکاری همکاران و کارآموزان خود، کار را به سرانجام برساند. از جمله وظایف بهترین مشاور تبلیغاتی در تهران و مشاور تبلیغات اینترنتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اطمینان از اینکه تمام امور تبلیغاتی به شکل اصولی، قانونی و طبق چهارچوب شرکت پیش میرود
  • بازنگری، مدیریت و تایید آگهی های مجلات در موقعیت های خاص مشاور تبلیغات اینترنتی
  • ارائه چشماندازهای تازه از طریق شبکه سازی جهت افزایش فروش و منفعت
  • شرکت در جلسات و رویدادهای بازاریابی در صورت نیاز
  • درک نیازهای مشتری و ارائه پیشنهادات مطلوب یا انجام خدماتی که ممکن است برای آنها منفعت ایجاد کند
  • پشتیبانی مشکلات و پاسخ صحیح به سوالات مشتریان، در کوتاهترین زمان ممکن
  • جست و جوی مشکلات موجود در روند بازاریابی و تبلیغات، و حل آن 
  • استفاده از کارآموزان و همکاران جهت تسریع در انجام کارها مثل پرینت گرفتن، عکاسی یا طراحی تبلیغاتی
  • کمک به آماده سازی کمپینهای تبلیغاتی در کنار کار بازاریابی و توسعه فروش
  • توسعه استراتژی های تبلیغاتی به منظور پیش بینی آینده کسب و کار 
  • بررسی و تایید سیستم توزیع اصول مورد ارتقا، جهت بهبود تصویر برند
  • تهیه لیست مشتریان بالقوه
  • آن تایم بودن یا خوش قول بودن در قرارهای کاری 
  • تماس گرفتن یا دیدار حضوری با مشتریان جدید و کنونی به منظور فروش فضای خالی آگهی در روزنامه یا سایت
  • گفت و گو در مورد هزینه، اندازه و تکرار تبلیغ، همچنین میزان زمان مورد نیاز برای به اشتراک گذاشتن تبلیغ در شبکه های مجازی
  • فراهم کردن طرح های آماده تبلیغاتی، کارت های بیزینس و دیگر اطلاعات مشتری برای استفاده در آگهی تبلیغاتی

علاوه بر موارد بالا، تهیه قرارداد به منظور تعهد دو طرفه مشاور و مشتری، حفظ و نگهداری اطلاعات منتشر شده از تمامی آگهیهای تبلیغاتی و کپی از آنها برای آسانتر شدن امور مالیات و پرداخت دستمزد، همچنین ذخیره تمام رسیدهای پرداختی، جمع آوری حسابها و اطلاعات مشتریان به منظور تشخیص مشتریان بد حساب، به عبارت دیگر ایجاد یک لیست سیاه، از دیگر اموری است که یک مشاور تبلیغات باید در نظر گرفته و برای موفقیت کار خود انجام بدهد.

تبدیل شدن به برند دیجیتال 

چطور اسم من در صفحه اول گوگل باشد؟ چطور معروف شوم؟ چطور در ویکی پدیا مقاله بنویسم ؟ سوالاتی است که وقت اسم و عکس و مشخصات خود را در گوگل جستجو می کنید دنبال پاسخ آن هستید. اگر می خواهید بر روی برند شخصی خود کار کنید و تبدیل به یک برند شخصی قوی شوید. معروف شوید همه در فضای دیجیتال شما را بشناسند به وبسایت شرکت آکام آتا مراجعه نمایید و مقاله های مرتبط را بخوانید. ضمنا هزینه ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا را نیز در وبسایت شرکت درج کرده ایم.